marți, 12 iulie 2011

Curs “Accesare fonduri europene”

IREX şi EOS oferă posibilitatea unui număr de 45 de bibliotecari din ţară să îşi îmbunăţătească abilităţile de accesare a finanţărilor europene pentru programe de învăţare pe tot parcursul vieţii, voluntariat sau acţiuni de tineret. Cursul va avea loc pe parcursul a trei zile, iar cheltuielile de transport, cazare şi masă vor fi acoperite de IREX. La final, veţi primi o diplomă de participare şi veţi beneficia de sprijinul formatorilor pentru a scrie cererea de finanţare.

Grup-ţintă: Cursul se adresează tuturor bibliotecarilor din bibliotecile publice locale, orăşeneşti şi judeţene. Se pot înscrie şi bibliotecarii care nu fac parte din programul Biblionet.
Formatori: Laura Rusu şi Mihai Vilcea (Fundaşia EOS)

Toate costurile vor fi suportate de către IREX România.

Criterii de selecţie:
Pentru a fi printre cei 45 de participanţi, veţi participa la un proces de selecţie naţională.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită următoarele documente:
  • Rezumatul proiectului propus – conform modelului anexat.
  • Scrisoare de angajament (scanată) din partea conducerii instituţiei prin care se atestă faptul că veţi fi sprijinit/sprijinită în depunerea şi implementarea proiectului.
  • Curriculum vitae al bibliotecarului – conform modelului anexat.

Dosarul cuprinzând rezumatul proiectului, scrisoarea de angajament şi curriculum vitae va fi arhivat (zip) şi trimis la adresa de email office@irex.ro până la data de 15 iulie 2011, cu subiectul Aplicaţie curs - Accesare fonduri europene.
Vă rugăm ca atunci când trimiteţi documentele să precizaţi şi perioada în care doriţi să participaţi. În fiecare grupă vor fi minim 12 şi maxim 15 cursanţi.
  • Calendarul activităţilor:
  • Depunerea aplicaţiilor: 1-15 iulie 2011
  • Evaluare a aplicaţiilor (într-o comisie alcătuită dintr-un reprezentat EOS şi un reprezentant IREX): până pe 17 iulie 2011
  • Anunţarea câştigătorilor: 17 iulie 2011
  • Desfăşurarea cursului - grupa 1: 27 - 29 iulie 2011
  • Desfăşurarea cursului - grupa 2: 28-30 septembrie 2011
  • Desfăşurarea cursului - grupa 3: 12-14 octombrie 2011
  • Evaluarea rezultatelor: februarie 2012

Pentru detalii: Ovidiu Ana, Training Coordinator
IREX Romania - BIBLIONET, opana@irex.ro




























                                                                                                                       

Curs “Promovare Web 2.0 in biblioteci”


Fundaţiile IREX şi EOS oferă posibilitatea unui număr de 45 de bibliotecari din ţară să îşi îmbunătăţească abilităţile prin care va putea să promoveze pe internet biblioteca şi serviciile acesteia. Cursul de formare va dura trei zile şi toate cheltuielile legate de transport, masă şi cazare vor fi acoperite de IREX. La final veţi primi o diplomă de participare şi veţi beneficia de sprijinul formatorilor pentru a implementa o campanie de promovare a bibliotecii în mediul online.

Grup-ţintă: Cursul se adresează tuturor bibliotecarilor din bibliotecile publice din comunităţi cu peste 20.000 locuitori, unde există minim un computer de uz administrativ (nu serviciu public) şi există conexiune internet. Se pot înscrie şi bibliotecarii care nu fac parte din programul Biblionet.

Formatori: Adrian Popovici şi Alexandru Bleau (Fundaţia EOS)

Toate costurile vor fi suportate de către IREX România.

Criterii de selecţie:
Pentru a fi printre cei 45 de participanţi, veţi participa la un proces de selecţie naţională.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită următoarele documente:
a) O scrisoare de motivaţie a bibliotecarului, în care să fie descrise şi acţiunile de promovare pe care le-aţi desfăşurat în ultimii 2 ani, în mediul online sau offline.
b) Un rezumat de proiect – După curs, toţi participanţii vor fi sprijiniţi să punţ în practică o campanie de promovare realizabilă în 3 luni. Pentru aceasta vă rugăm să descrieţi într-un document word, în maxim 200 cuvinte următoarele:
  1. publicul - ţintă vizat (din comunitate sau exterior)
  2. rezultate estimate pentru bibliotecă. Aici vă rugăm includeţi şi o listă cu serviciile funcţionale în bibliotecă, pe care intenţionaţi să le promovaţi pe internet.

Dosarul cuprinzând scrisoarea de motivaţie şi rezumatul proiectului va fi arhivat (zip) şi trimis la adresa de email office@irex.ro până la data de 10.iulie.2011, cu subiect “Aplicaţie curs Promovare Web 2.0”.

Vă rugăm ca atunci când trimiteţi documentele să precizaţi şi grupa/perioada în care doriţi să participaţi la curs. În fiecare grupă vor fi minim 12 şi maxim 15 cursanţi.


 Alte amănunte: 
http://www.biblionet.ro/show/index/k/98/a/2854